Rutiner i livet

Undrar nu varför jag inte har lärt Tilde att somna i sin säng själv tidigare för.. Måste ju vara för att det är så mysigt att hon somnar bevid i soffan.
Hon var ledsen i en veckas tid när jag la ner henne och gick ut, men med kortare tid varje kväll.
In var femte min, pussa och säga god natt.. Nu lägger jag bara ner henne och hon somnar utan ett ljud.. Hon bökar säkert runt lite när man inte ser, men hon är ändå nöjd. Så nu somnar min lilla flicka själv både dag och kväll.. Sover bara en gång om dagen från att ha sovit 2 gånger .. Men dock ett sov pass på 2 timmar efter lunch, då hinner jag göra alla måsten här hemma!!
Såå skönt att man kan få kväll lite tidigare än om man ska stå och vagga Tilde eller ligga brevid varje kväll då oftast mamma somnar också haha..
19:30 får hon välling och sover innan 20:00.. Sen får mamma och pappa vara själva efter en hel dag dos Tilde ..=)  Har Mikaela att tack för att jag kom till skott att genomföra det!

Har verkligen hänt mycket med Tilde på bara några veckor.. Klätrar och tar sig fram fort som satan, pussas gör hon också, riktiga blöta saker.såå mysig.
och vilken ljudresurs hon ligger inne med. Tilde skriker, mamma härmar och skriker lite högre och så ska Tilde vara värre ändå.. hahah sööta unge..!!


Träning var det idag som gick super bra hoppas gnistan håller i, känns så nu iaf. Tränar ju med dom BÄSTA ;)

Nu blir det soffan med min Jimmy Boy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0