I Helgen

Igår Fredag åkte jag och Mikaela hem till Matilda och Patrik på kvällen för att tillbringa lite tid på balkongen med massa trevligt prat eller trevligt och trevligt, i andras öron skulle det nog stundtals låta som att nästa hållplats för oss var psyk .. haha .. tur att vi förstår varann iaf =)

Idag har familjen Berg/Johansson varit i sura för att fira min lillebror på hans 16 års dag.. Herre gud vad den ungen blir stor fort /=  Han fick högtalare av oss, 5 stycken och 1 bas. Nu tror jag att det kan bli många heta bråk när mamma/mattias jobbat natt och Charlie spelar för hela trägårdsvägen..hihi Men dom var också med på presenten som tur är!!

Nu sitter jag och min karl i soffan och slöar.. Inväntar att mina kompisar/grannar ska höra av sig och vilja hem från Lars Winerbäck i strömsholm.. Körde dit dom för 3 timmar sedan, och snart ska jag se till att dom får hem och sussa sött ;)
Imorgon har vi inte så många planer .. men en sak har jag bokat och det är ett besök hos Tildes Morfar på Hammarby..!!


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0