Valborg

Jaha så var valborg slut, mycket trevlig em/kväll hos familjen i sura. Grillen åkte fram och på menyn var det grillad kyckling&Fläskfile och hemma gjord klyfypotatis med bea och tatsiki och så klart en god sallad.. Propp mätt vart man och tiden gick vid matbordet och sen fick alla en väldans fart, det är 20 min kvar tills brasan tänds! Vart rena hönsgården där inne , ungar som ska kläs på och morfar som står och pladdrar med Jimmy och är inte alls med i vårat tempo, mamma står redo att gå typ 10 min innan vi kommit ut och tjatet där imellan.. åå vad man kan ha kul åt sånt snurr, fattas bara lite cirkus musik i bakgrunden!!hahah
Var en del suringar som tagit sig ut för att se brasan *kul* men vi stod och titta max en kvart sen vart det ganska enformigt..Gick hem en annan väg än vi kom, brevid kanalen och så fick mamma för sig att vi skulle ta en liten genväg .. Ja det är bara min mamma som kan krångla så mycket, det var lera, gropigt och det var framförallt rötter som stack upp överallt.. Mamma: kan det aldrig gå smidigt nån gång..haha och barnvagnar på det.

Ja Tilde har haft riktigt kul idag och vi åt henne.. Hon skratta så åt Mollie så magen åkte ut och in.. Nog har hon skrattat men aldrig så mycket som idag .. Alla kring matbordet fick nog en liten tår av glädje som bara ett barn kan ge! Vår älskade lilla unge..

Ja i helgen blir det full fart, blir 23 på söndag .. Usch nu vill jag att tiden ska stanna lite för min del.. Inte länge sedan man fyllde 18, ska det rulla på så här sitter man väl snart på hemmet och tittar ut genom ett fönster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0