Trevligt Fredag

På Fredagsmorgonen åker Jimmy och fiskar, 6 stycket firrar fick han också (proffsfiskare) ;)
Men innan han åker ligger han och leker med Tilde som en tok, nog för att hon vaknar den tiden han gick upp för mat men brukar ju somna om 2 timmar igen.. Men ne hon ville inte sova något mera.
Matilda kom hem till oss på förmiddagen och drack kaffe och busa med Tilde, var inge vidare väder så vi höll oss inne hela dagen.
Senare hade vi Jimmy hemma och patrik på väg hem från jobbet, så vi bestämde att vi skulle ta att käka lite gott ihop och det blev mer än så.
Det blev också ett sällskapsspel och lite öl till grabbsen och vin till mig!! Mycket trevlig kväll
Sen frågade jag min kära sambo om inte han kunde gå upp med Tilde som idag så jag kunde få sovmorgon så kunde han få sovmogon på söndag .. men vem fick gå upp jo mamma Emma.. Känner nog ingen som är så trött som jimmy på morgonen.
När Emma menar sovmorgon är det till kl 9 men skulle det vara Jimmy som fick sovmorgon skulle han sova till 12 ... Där gick han miste om något, jag och Tilde ska nog sparka upp honom snart ;) överenskommelsen var nämligen att man skulle få sova så länge man ville på sin sovmorgon!!
Nu sitter Tilde och gungar i sin baby sitter efter ett mål mat, sitter bara och skrattar och jollrar .. *Älska*
Nu får vi se vad resten av helgen har att bjuda på.


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0