Tävlings dax!!Det var dressyr

Jaha nu är Paragons vinter vila slut på tävlings fronten nu ser vi fram emot en framgångsrik sommar/höst.. Gick jätte bra idag och han var kanon fin och ändå varit sjuk och spenderat lite tid på strömsholm.. Så duktig så!
Dom vart placerade 7 vilket är bra för både paragon och alldra helst mamma som hoppar i vanliga fall.
Men det vart en tidig morgon 5:45 gick jag upp och satt såklart på kaffe det första jag gör.. haha går på rutin.
Sen packa väska till Tilde och göra frukost till min sambo som inte är allt för effektiv på morgonen, men det gick bra iaf att få upp honom vilket jag var orolig för innan hur det skulle gå. ;)
Men vi vart klara i tid och kl 7 satt vi i bilen på väg till Smedjebacken.
Ojj vad Tilde titta på för henne JÄTTE stora hästarna, så gullig, följde dom med bliken hela tiden.
Sen var det dax för mormor att inta barnan och då ska Tilde se till att sova..;)
Ville ta ett kort på Tilde och paragon men hon sov när han gick ut från transporten och vakna 10 min efter att han gått in igen.. en annan gång då!!
Och städa har vi också gjort idag, så skönt när det är färdigt..Jimmy hjälpte faktiskt också till att rensa och Tilde sjöng för oss medans vi jobbade!!

Ne nu ska jag ge mat till bebis och sen natta bebis.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0