Mycket bra dag!!

Drog iväg Jag & Tilde till morgongåva tidigt på morgonen och mötte upp Danne,Tina& lilla Melvin. Barnloppis var det på schemat fick med mig 12 plagg hem till lill strumpan för bara 90 kr och det bästa av allt var två jeans klänningar som var som nya!! Det som från början var en liten utflytk blev ett riktigt klipp ;)
Hem till Håcksbytorp och fika, mycket trevligt.Sen sov Tilde hela vägen hem stannade även förbi på pontus jobb där Jimmy och ponta håller på och fixar med pontus båt .. Eller satt i solen gjorde dom då iaf.. Skulle vilja veta hur mycket dom jobba, satt nog bara i solen och drack kaffe ;) Och Tilde sov fortfarande, hmm 1 1/2 timme på DAGEN rekord för henne!!
Hem och städa och ge dottern mat sen for vi ut på Maxi och handla lite gott till kvällen. Nu sitter jag här och väntar på att Jimmy&potus ska komma till ett färdig dukat bord.. Bästa att dom slitit arslet av sig!
Nu vill jag att T vacknar snart så jag får gooosa med na och ge henne ett behövligt bad. Har fått dragit ner lite på badandet pga torr hud.. Men med salvan vi körde med så sa det bara poff så var det borta.. Bara Älskar våran BVC Åsa kan allt och har svar på allt och så är hon otroligt mysig tjej, som även öser ut komplimanger till både Mamma&Tilde, kan sitta på sin plats ibland!! Så jag går alltid med ett leende på läpparna därifrån.


heej dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0