Min största fobi

Jaha då var det måndag, min Darling åkte till romme och åkte snowbord med grabbsen tidigt i morse.. Tilde vaknade med honom för lite mat sen sov vi vidare och styrde bilen mot sala när vi gjort lite morgon fix!!
Väl hemma hos Heidi,Micke,Alva och Tilda blev det fika och Tilde&Tilda böt några ord under tiden ;) Alva är så söt, ska vara med och fixa och dona med allt kring dom små.
Sen for vi hem och käka och sen ut med vagnen när det tillslut slutade snöa..  Vårväder igår och vinter idag typ /=

Igår satt jag i soffan och hade datorn framför mig i vanlig ordning och fick bara för mig att läsa och söka bilder på min största fobi ORMAR..burrr ryser bara jag tänker på dom. Men så har det alltid varit det jag är rädd för och tar avstånd ifrån vill jag gärna söka upp fast på ett säkert avstånd "DATORN" ;)
Så när jag sitter och läser om Anakondan hoppar jag plötsligt högt av att känna sladden ifrån datorn på vaden..haha kanske ska söka hjälp för min hmm sjukdom..?!?

Jaha nehe om man ska gå till tvättstugan och boka en tid och sen lägga sig med min bok som jag började på igår..Har rätt så nyligen avslutat en av dom bästa böker jag läst "Pojken som kallades det".. Å så bra men så hemsk!! Sen att det är en självbiografi gör den ännu bättre och hemskare desutom.
Nu ska jag titta till min solstråle som ligger och sussar sen ska jag slita upp min gubbe som ligger på soffan och sover "han skulle bara vila ögonen" i vanlig ordning somnar han.

 Tilde 4 mån&Tilda 6 mån Kommer nog ha roligt när dom blir större!!!

 Mamma&Tilde pussspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0