Långfredag!!

I morse åkte jag&Tilde till sura, hem till min Mormor&morfar som varje år JUL/PÅSK bjuder på ett stort Jul/Påsk bord.. Så jag tyckte nämligen jag kunde åka dit som är ledig om dagarna och hjälpa dom att förbereda inför imorgon så vi gjode 2 formar jansson som det bara är att kasta in i ugnen imorgon!!! Blev till att handla det som fattades också.. Blanda annat godis som mormor köpt vet inte hur många gånger men hon går där och plockar då och då och vips så är det slut.. Men godis råttan morfar hjälper nog gärna till att äta ;)
Och Tilde sa inte ett ljud medans vi höll på bara skrattade när vi titta på na!! Min goa lilla gumma! När vi kom hem åt Tilde en hel smakportion med gröt och fick även smaka lite vatten.. Så kul att hon tycker om det, hon tog skeden när jag höll den och mosade i sig gröt!! hihi
Hon fick även ett påsk paket av farmor en fin klänning och 2 par strumpbyxor
Hem till Mormor&Morfar imorgon och träffa tjocka släkten i lilla lägenheten, saknar i bland när dom bode i huset då man inte behövde trängas så förbannat!!
Sen på söndag åker vi till Tildes farmor för ett påsk kalas till =) Trevlans !!
Ikväll blir det Tacos&Film med Pontus&Veronika!!


Over And Out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0