Jaha så var helgen över!!

Fredagen var mycket 3vlig som sagt i tidigare inlägg.. Men lördagen var därimot väldigt seg och långtråkig.. tur att man har lillskruttan att busa med annars hade jag nog dragit täcket över huvudet och sovit bort den, även fast jag vet att det inte skulle gå .. haha alldeles för rastlös.. Ska helst hända något hela tiden.
Men avslutade lördagen hemma hos matilda med matilda&carro, efter att jag nattat Tilde. Det är bara mamma som duger nu för tiden vid lägg dax ;) Men ska tvinga jimmy att ta tag i det hon måste väja sig med båda när det är dax att sova. Både för Hennes&Jimmys skull. Tilde tycker förövrigt att hon har världens bästa pappa och det tycker mamma med :)
Söndagen har ju bara varit helt underbar med SOOOOL, vart en promenad med Jessica&Rasmus !!
Gubben var och fiska i vanlig ordning, tänk om jag också kunde hitta mig en hobby förutom TILDE städ och matlagning;) Saknar verkligen hästarna och innenbandyn som man syselsatte sig med förr.. Men får väl ta mammas bus häst om så är..!!
Tilde ligger nu och sussar och har nyss ätit sig riktigt mätt.. Har gått över till Nan 2 och hon har dragit i sig 200 ml och snabbt gick det.. Brukar bara äta 165 och Nan 1..Duktig flicka!!
Ne nu blir det lite skräck film för mig och my love sängen sedan, trött som tusan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0