Hemma från Blåkulla ;)

Nu har vi gjort som man ska, fira denna högtid *påsk* med släkt&vänner!! Igår blev det att träffa Fam.Berg för påskbord och nyss hemkommen från farmor Ingrid som bjöd på god mat!
Har även haft Pontus&Veronika här på besök två kvällar blev mat,film och lite vin... kvällarna har blivit sena, tror jag kom i säng halv 3 båda kvällarna.. Men det är ju så trevligt när dom kommer så det är smällar man får ta dagen efter när man vaknar och det känns som man sovit 2 timmar.. Så idag har jag bestämt att 23:00 ligger Emma på kudden inte en minut senare!! Vill vara lika glad som Tilde när jag vaknar imorgon!! :)

Nu ligger min lilla älskling brevid och kan inte somna själv hon vill ha mammas hjälp, så ska väl ta och hjälpa henne med det !!


Hej svejs









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0