Heldag i sura

Idag åkte jag och skruttan redan på morgonkvisten till sura och hem till min mormor&morfar åt även lunch hos dom. Vi bestämde sedan att vi skulle ta en promenix, vi skulle förflytta oss med bil till ett ställe där vi skulle promenera, då bestämde jag mig för att åka förbi min farmor&farfar som bor efter vägen bara för att se om dom skulle synas ute i trägården och ut kommer pappa med bakdelen på bilen, så stoppade honom och gick fram till Farmor&Farfar som satt ute så dom fick träffa Tilde också.. har inte sett dom sen jag var 10 år kanske, det var kul.. Får ta och hänga på pappa och stanna lite längre, vart bara ett snabbt möte!!
Sen vart det promenad med vovve och bebis..Träffade även min mor och lilla Mollie.. Nu var det länge sedan vi var där så jag har nu bestämt med Jimmy att vi ska dit på lördag och kanske se en film ihop.

--------

Mormor satt och tajata idag om Tilde åååå vad hon är nöjd och glad x 10... haha men det är fasiken så.. så himla go unge.. Hon brukar sova 3 gånger på dagen och 45 min varje gång, idag sov hon 30 min hos mormor&morfar (det var ju så mycket att titta på då kan man ju inte sova) men ändå är hon så glad unge.. vart jätte ledsen precis då vi skulle åka men somnade också direkt när hon satt i bilen.

Nu ska jag ta mig en dusch och sedan ska jag fasiken gå och sova.. Min lilla skrutta har redan sovit 2 timmar.. så skönt att hon har fasta sovtider nu. sover runt 20:30 och vaknar 6 för att äta.. Och då får hon äta i mamma&pappas säng och även sova 2 timmar till med mamma, såå mysigt!!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0