Har fått tummen ur arslet

Nu har vi skickat in papper så Tilde har plats på ett dagis när det är time för det!! Hoppas hon är en unge som kommer tycka det är kul och inte blir ledsen varje gång, usch usch ett tag kvar tills dess, men ska tiden springa på som den gör nu så är vi snart där känns det som!! Sen har Jag&Jimmy gjort klart en annan sak också men det nämner jag ej här pga att vissa komer att ta del av det senare, men skönt att det är gjort iaf !!
Nu vänat Jag och Tilde besök av tant Jennie, var ett tag sen hon träffa Tilde, typ 12 Januari när hon var med mig till tandläkaren och hade ett öga på lillfisen!!

*

Tilde har börjat äta MAT så kul med något helt nytt, har gått lite halv halv med det, men idag har det gått jätte bra.
Nu ska skrutt ungen äta Välling på morgonen sen blir det gröt och ett mål mat mitt på dagen, gröt igen och sen slumra in till en flaska välling! Och lite katrinplommon under dagen så hon inte blir hård i magen!

Idag mina vänner är det ANDRA AVENYN, även fast det är trist ute så är det ONSDAG, så jag mår bra iaf!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0