Halva veckan gått snart!!

Ja halva veckan har nu gått..
I Söndags var vi hos Tildes farmor och åt mat, så himmla god köttfärslimpa *mummms* mycket trevligt!!
Hem sedan och och badade min lilla skrutta vet att hon ska dra ner på badandet men nån måtta får det vara, luktade pyton runt halsen och så tycker hon det är så roligt att bada så jag fuskade lite.. Sen gav jag mig fan på att hon skulle vända sig, hon har gjort det lite halv halv på en filt på golvet .. Men Tildes dumma mamma kom NU på att det kanske är för halt för henne så jag lade henne på golvet med en filt bara under huvudet och tametusan så vände hon sig om.. Och nu gör hon inget annat om dagarna. Mission Complete :)
Nog en av få söndagar som har varit bra.. Annars spyr jag på söndagar inte för att jag har ett jobb att gå till nu när man är mammaledig men min älskade sambo har ju och då ska han jobba en hel vecka innan vi får helg igen ihop!
Sen har väl dagarna bara bestått av promenader och fika kaffe kaffe kaffe i liter vis ;)
Har varit till sura en av dagarna och luncha hos min mormor&morfar och även åkt ut till Jennie i Nybron och suttit på deras bamse altan och hinkat kaffe och lyssnat på bäcken som rinner nedanför&fåglarnas kvitter .. Underbart ute på landet!
Nu på Onsdags morgonen tog Jag&Tilde en promenad till OBS för att kolla in en bok till mig efter som jag snart läst ut min sängfösare och den måste ersättas .. !! Och hittade en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0