En helt okej Onsdag!!

Kan inte vara annat än bra när det är Andra Avenyn bästa serien ever!! Mår så bra hela dagen när jag vet att min dag kommer sluta framför denna serie!
Har väl inte hänt så mycket nämnvärt idag men ska rabbla lite iaf för att hålla min blogg levande.
Startar som alltid med frukost till oss och en hink kaffe till mig ;)
Sen vart det lite städ och frosta av frysen som det ekade i, då ska man passa på..
Vart även en lång promenad med Tilde .. Inte nå sol men det är så under bart att gå på snöfri mark..
När min kära Jimmy kom hem åkte vi direkt och handlade mat till vår stackars frys.
Har även hunnit med en kaffe med min vän matilda idag men kommer snart sluta skriva det med tanke på att hon är nog här varje dag en sväng.. hihi

Å nu då till hon som förgyller mina dagar TILDE Älskade Unge, vad har jag gjort innan du kom.. Det har man helt och hållet glömt.. Inget som slår När du på morgonen ler så stort för att mamma hört att du är vaken!!<3 

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0